heippa hei. eilen en kerinny kirjoittaa, kun olin koko aika menossa. mutta koska kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa:

aamun look, kun lähdin kouluun.

oli jotain -24c, en muista edes kunnolla. otin tämän kuvan linkasta siinä "mun" pysäkillä 8)

köksän kirja. me tehtiin leipiä, pannukakkua ja kalakeittoa. tosin mä en syöny kalakeittoa, kun oon allerginen kalalle8<

nojoo. eli eilen, perjantaina oli se ruotsin sanakoe, ja kyllä se tuntui menevän ihan ok:sti. sitten päästiin kotiin ja ylläri, niko taas haki mut koulusta ^^  sitten kun oltiin meillä niin katottiin leffa ; disaster movie . se oli hyvä 8D kannattaa kattoa, siin oli tosi monta leffaa mitä mäki oon nähny ja tunnistin niitä kohtauksia. 

sittekku oltiin kattottu tää nii lähettii sitte kaupungille kiertelee. löysin vaikka mitä ihania vaatteita ja meikkejä, mutta en ostanu mitää:/  mutta nii, sitte ku käytiin aleksi 13:sta niin löysin aivan ihanat kengät ♥__♥ ja ne oli -40% alennukseski, eli hinnaks jäi jotain 53€ !! iskäää :3 !

voisin toivoa noita vaikka synttärilahjaks joltaki, että saisin noi gaalaan. rakastuin noihin ♥ niis on kyllä 11,5cm korko, mutta ei se haittaa (;; kävelisin noilla niin kauan, että se luonnistuu multa. aww. kuolaan noitten perään !!

tässä on mun uudet lakanat, mikkä tilasin (tai siis äiti tilas) mulle h&m:ltä hetki sitte. nyt ne on ekaa kertaa mun sängys sitte. 

hyi oon kamalan näköinen aamulla 8< ja ilman meikkii. hyi kauhistus.

jos sitä vaikka kehtais näin mietaalle mennä 8)) vielä..4½h niin MIETAAAAA!

sinne kattoo Petri Nygårdia ft. Niko, Ansku ja Nikita

katsellaan (;;

ps. niin onko noi kuvat parempia noin "pehmennettynä" vai ei?