no tänään koulus oli hiihtoa. ja voitte arvata, miten kuolin sinne. ja me ei vielä edes hiihdetty ku joku kilometri, ja ens kerralla mennään 5km lenkki !! vähä mä kuolen sinne 8< ja ei  viitti olla poiskaan ku noi hiihdot vaikuttaa aika paljo kevään liikunnan numeroihin ;s sain mä nyt jonku 9½ ku oli kuulemma hyvä tekniikka ja ku oli omat sukset jne. nii se oli kans hyväks 8) ja sitte jos ens kerralla sais kans tollasen numeron, niin jos sais nostettua sen numeron takas 9. (se tippu tos ku vaihdoin koulua;s)

nojoo, ei siitä hiihdosta sen enempää. tänään mulle ja nikolle tuli 1kk, niin paljo, mutta kuitenki niin vähä. onnea me ♥ mä askartelin (taas) kuviksen tunnilla kortin nikolle 8D sellanen sydän ja sitte siinä oli jotaiin. ku niko haki mut koulusta niin hain ässästä karkkia 8) ylläri oikeen, musta tulee ennen kesää sellanen 100kg painava.

 

oli muuten meikitön päivä koulus.

 

mutta sitte nii.. me tultii meille nii ei me sitte kauaa oltu meillä ku käytiin hakemas kirjastosta yks kirja mulle ja sit pari dvd:tä. katottiin sitte noista dvd:istä heartland ghost. oon nähny sen aikasemminki, mutta siitä oli hetki aikaa, nii en muistanu paljoa siitä. tosi jännittävä elokuva. kannattaa kattoa (;;

nii joo. meillä oli tänään koulus Markku Tuppurainen puhumas kaikkee. se oli oikeesti tosi hyvä ja mielenkiintonen. ku se puhu, niin se jotenki valaisi sillee. sai tietää kaikkee uuttaki, mitä ei olis voinu kuvitellakkaa ennen ku se kertoi. sellainen jännä. mieleen tuli miljoona kysymystä koko aika ku se puhu. tykkäsin paljo ! kiitos siitä. sitä olis voinu kuunnella vaikka koko päivän kyllästymättä. 

niko luki mun kirjottamia novelleja, tai tarinoita.. miksikä noita nyt vois sanoa. se sanoi, että mun pitää kirjottaa niistä kirja 8D !! emmä ny taida jaksaa ihan kirjaa kirjottaa:( ei kukaa lukisi niitä:------D

tää kuva on meidän tt -luokan ovesta :---D Toi on vaa jotenki niin huvittava. tuli napsattua toi kuva just ennen sitä ku se Tuppurainen alotti sen stoorinsa (::

ps. Oisko parempi, jos joka postaukseen muokkaisin kuvat tollee pehmeempi reunaseks?!