heippahei. mä kerron ny vähä tästä päivästä, ku en oo hetkeen kirjoittanu mitään romaaneja.

tosiaan koulus oli ihan jees päivä, aamusta taas kässää ja tein juhlapukua. se yläosa näyttää jo todella lupaavalta !! mutta sitte onki viel se alaosa tekemättä ja pitää sit ens jaksos mennä tekee sitä vapaa-ajalla. sitte se ei mahdukkaa mun päälle gaalas ja yyh 8< sit ottaa päähän. mutta loppupäivä meniki sitte koulus lukuaineitten kans.

vipalla tunnilla oli kemiaa ja sain kokeesta 7- ja on se ihan ok mun mielestä. mutta sillee vähä harmittaa, ku kyllä mä varmasti olisin saanu paremmanki jos oisin vähä edes viittiny lukea niitä. mutta oli onneks sellasia joilla oli huonompi numero ku mulla. sit me saatiin kemia 7-8lk:n kirjat, että luetaan vähä valtakunnalliseen ♥ arvatkaa vaan luenko siihen, ainakaa lomalla?

sitte äiti haki mut koulusta suksien kaa. ja se tuli mun veljen autolla, se on jotenki hassu ja kauheen matala, niin ei oikeen näe kunnolla jos on vaikka jossain risteykses. mä en varmaa saa koskaa omaa autoa, saati sit ajokorttia. en ees halua ajokorttia, jos en saa autoa. mä en halua silloin tällöin ajella porukoitten autoilla.

niko oli sit meillä tänää ♥ meidän piti mennä luistelee, mut me ei vaan sit menty. me katottiin suomalainen leffa skene ja sit katottiin clueless -leffa loppuun, ku viimeks vähä nukahdettiin. no mut sitte ku toiki loppu niin mua väsytti kamalasti ja rupesin vaan nukkuu. sitte niko vissiin datas täs koneella ja jossain vaihees seki oli tullu nukkuu. mut sit aii ! mä heräsin siihen yhtäkkiä ku sattu ihan hulluna pohkeeseen ja veri ei kiertäny jalas. sit mä vaan siin valitin "aiiii !! 8<" ja käskin nikon hieroo mun pohjetta ja sit parin minuutin päästä se vähä hellitti, mutta silti viel kiristi jalasta. en tajua mikä siihen jalkaan oikeen tuli, ku emmä ees maannu sen päällä, vaan se oli niinku päällä ku makasin kyljellä. ai, se sattu ihan hirmusesti 8<

 sit jesse sanoi, että mun jalka otetaan pois ja se haluaa sen =D ripustaa sen eka seinälle, mut ennenku se pilaantuu, niin se syö sen "ála Nita Kiteen tapaan:D". vähä hajotti kyl.

 

    nii tosiaan, en menny tänään ratsastaa, koska meen huomenna. mulla olis omalla tunnilla ollu koulua ja pakko mennä estetunnille, ku sunnuntaina on kisat niin vähä treeniä siihe (; meen kisoissa Aksimammalla♥ saa sit luvan mennä nätisti. rupesin miettiikki yks päivä, että en muista ees, että koska joku ois viimeks menny aksilla tollasis kisois .__. toivottavasti se ei jännitä ja sit se ei osaa enää hypätä ku jalat solmus ;s mutta toivotaan parasta. hyvää yötä puput !!  

 

 ps. anteeks tää ulkoasu, väliaikasesti näin, ku se rupes temppuilee. mut yritän korjata asian pian